Do u like me❤

Wednesday, September 8, 2010

I play make-make up alone



闲来没事的下午,我不是玩ma-masak, 我玩make-make up~ 家里没有半个人,所以不用怕吓到人。其实还有功课还没做完,但是拖延症发作中。唯有做点别的事^^ 顺便练习一下我二姐结婚典礼的妆容,只因没有化妆师帮我画,我得靠自己~

该用的我都用了,都往脸上摆~我不懂成果如何,只是练习而已~第一时间得到了朋友的意见...虽然是负面的,但是!!!算了吧~我就是这幅嘴脸~怎么办~~~~


LOL, i found all are same poses....XD
these are wat i did just now....erm...yea Im goin to do my homework now~ wont hesitate anymore^^

6 comments:

  1. hiak hiak...果然是kilat-kilat的..

    ReplyDelete
  2. 眼睛好漂亮~~看到更大粒了~~
    你的眼睛分一半给我好不好啊~~哈哈

    ReplyDelete
  3. @+o: really kilat-kilat de....hahaha
    @♥珊珊♥: thank you~~归功于假睫毛~~hehe~~

    ReplyDelete
  4. not bad huh!!! can improve some more. gambateh

    wan ting

    ReplyDelete
  5. I feel, nature is the best, no need to hide anything...

    ReplyDelete

Follow me❤