Do u like me❤

Monday, September 20, 2010

小妮子出嫁了のwedding dinner❤❤❤


 晚上的结婚宴会(wedding dinner)就是结婚当天的最后一环,我很期待晚上的,因为晚上可以看到很多熟悉的人(就是宜力来的人)。晚上我换一个形象,因为我不喜欢短发咯,没有照型的,所以戴了假发,可是因为第一次戴,不习惯,所以一直去调....哈哈!还吓到我的表弟,他说为什么我的头发会动@@|||,对不起呐^^

dun be afraid Im still me>< LOL

我带着愉快的心情去酒楼,因为我没有什么工要做,就是负责照相就可以了~我到签名那里待着,等宾客抵达,然后在签名处替他们照相留做纪念。原本我是一个个叫他们看镜头拍照的,但是大多数人都好像心不在焉似地,不知道在些什么。然后我就干脆拍他们签名的样子算了><也一样是纪念啊~


说一下,特别谢谢Karen,有帮忙叫宾客签名,Good Job^^那天晚上其实拍了很多很多照片,只是抽了一些放上来,放不完那么多,也从二姐的FB那里偷了一些来放,因为他的摄影师真的很会拍,照片会说话的><我也很想拍到那种感觉的照片~~

宾客差不多都到齐之后,新郎新娘也陆续登场,万众瞩目の紧张时刻

DENG DENG DENG DENG~~DENG DENG DENG DENG~~
白头皆老❤
晚宴进行得很顺利,中间也没什么好说的,看照片就知道^^

黄家多了新成员^^

Nga I can feel ur happiness...LMAO

不醉无归~~~~
SISTERS❤❤❤

I like this^^


 最后最后,我要对二姐二姐夫说,要永远幸福*^0^*


Me of the night

8 comments:

  1. wow...so great terms "我要对二姐二姐夫说,要永远幸福 *^0^*" I like this very much...
    thank you very much my dearest sis....

    ReplyDelete
  2. Be, which 表弟 ask u the funny question wo???Kai Kai o choon choon... haha

    ReplyDelete
  3. Be, just realized Da Jie signed at opposite on my Autograph photo, or she just act but not sign hei mei....

    ReplyDelete
  4. She did sign, u check n see la~~~haha~~

    ReplyDelete
  5. I wish to know how Karen request the guest sign on the autograph photo lo....

    ReplyDelete
  6. Be, my colleagues describe u look like barbie doll...haha

    ReplyDelete
  7. you already tell me ur colleagues said that, I wonder how many of them said like that since u told me so many times...LOL, anyway thanks them^^ and Karen so cute she was like shout the guest "签名!",and then rampas back the marker pen(afraid ppl keep the marker pen like tat)....juz so cute the way she act...haha!!

    ReplyDelete

Follow me❤