Do u like me❤

Wednesday, October 27, 2010

1026 for me is...

That night u were holding my right hand, 
asked me softly in my ear : 
你可以做我的女朋友吗?
I kept silence for half minute, 
and I kissed ur cheek to answer you....

1026 ❤ Our story begins...

I have been waiting for someone to sing Gary's song for me...
but ended up with nobody does that to me...
But you~ without my request,  
you did it just for me, 
you chose one of his songs to learn,
《世界唯一的你》
and purposely sang it for me...

I think your fren wont read my blog la, so u never spoil ur image k? LOL
 是你
一眼我就认出来
这是命运最美丽的安排

是爱
让你掠过漫长的等待
我们只要现在深爱
幸福就来

恨我来不及参于你的过去
抱歉让你等待
我愿意付出一切交换
我灵魂的另一半

这个世界唯一的你
是我拥有的奇迹
对我说的一字一句
都是我们的秘密

紧紧拥抱唯一的你
无可救药的坚定
就算世界与我为敌
我也愿意
我什么都愿意

看开过去所有的悲哀
都只是训练我为你勇敢

真爱
照亮了漆黑的夜晚
寻找了彼此一辈子
再不分开

恨我来不及参于你的过去
抱歉让你等待
我愿意付出一切交换
我灵魂的另一半

I will climb the highest mountain
I will swim the deepest sea
对我说的一字一句
都是我们的秘密

紧紧拥抱唯一的你
无可救药的坚定
就算世界与我为敌
我也愿意
我什么都愿意

At the moment, 
your voice touched me... 
don't keep claiming you don't have a good voice.
You do have, and it is so good,
It is never been so good...
becoz u did it just for me~
I appreciate it~



1 comment:

Follow me❤